Ännu sämre :(

Idag 18.30 fick jag komma till läkaren igen.
Eftersom de hade kvällsöppet till 19.00.
Blir ju inte av med slemmet i lungorna.
Hostar än värre ,även om febern inte är 40 grader.

Nya prover togs och det visade inte bra.
Medicinen jag har tagit hjälper inte,
vilket jag redan märkt.

Så imorgon får jag ut ytterligare en sort penecillin
och även slemlösande tabletter.
Så jag ska köra dubbelt med tabletter.
Känns så jävligt.
Trodde ju man skulle känt sig bättre nu,
istället är man sjukare. FY!!!

På fredag då jag och gubben även ska åka bort
och vara borta tills söndagkväll.
(Vi firar liksom jubileum ihop.)
Vilket inte går att avboka. Man får inte pengarna tillbaka.
Känns väldigt ledsamt just nu.

Nu ska jag försöka få lite sömn i ögonen.
Hoppas Du vill titta in imorgon igen
och lämna en rad eller två.
Skulle bli så glad isåfall.

Sov så gott!
Och Puss på kinden

Mina kryapådig tankar och kramar går till min
fina vän ikväll, som är dålig även hon.
Bli snart bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0