Är så lyckligt lottad ♥



Ikväll ringde det på dörren.
Man funderar ju vem det är då man är sjuk.
Utanför står en underbar person som bor i vårt område.
Med sig hade han saker som ska göra mig starkar
men också fortare bra :)
Sedan fanns det något för själen.
Detta var från hans fru.
Underbarare människor finns inte.

Texten i kortet fick mig att fälla en tår.
Men orden behåller jag för mig själv.

Visst är bilderna inunder underbart vackert :)
Varmaste TACK!!!! ♥
Älskar Er så mycket.







Denna har blivit min skyddsängel.
Har satt den ovanför min säng.
TACK för den!


































'


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet ju att du skulle göra

samma sak för mig, så det finns

inga tvivel! Jag älskar dig mamma♥

2010-12-04 @ 21:08:14
URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Giz

sv: ja här blir det snart film och godis^^ sen blir det sängen, är ganska trött idag trotts att jag var på partyhumör i början av dagen;D Så det fick bli en hemma kväll iaf.

2010-12-04 @ 21:57:44
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0