Idag är mina tjejer hängiga.

Minsta tjejen mår riktigt dåligt

Har hosta och har väldigt ont i bröstet.

Ska se på en film ikväll.

Filmen har jag sett tidigare, men ibland kan man se om vissa J

Tjejerna vill se ”The Perfect Man”.

Så nu letar jag i gömmorna vart jag lagt den J

 

Har satt igårn ugnen för att få någon god ostboll.

Smakade sådana hos en vän för länge sedan.

Fick hennes recept och gör dessa ibland, fryser in.

Då kan man ta upp någon då och då.

 

Imorgon ska jag fundera över vad som ska intas

På nyårsafton ifall vi blir hemma då alla inte mår bra.

Men det blir morgondagens funderingar det J

 

Vad har Du sysslat med ikväll?

 

♥  Puss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0