Trevlig fredag


Ikväll har vi intagit god köttfärspaj.
Till det vart det gott vin :)

Har precis pratat med min underbara vän.
Hon ringde mig och undrade HUR jag mår.
Egentligen borde man fråga tvärtom,
men hon är en omtänksam människa.
Hon tänker på andra mer än sig själv.
Jag älskar henne väldigt mycket.

På söndag fyller hon år :)
Har köpt ett paket till henne som jag
ska lämna någon dag.
Få se vilken dag det kan bli.
Det beror helt på henne.

Imorgon ska vi åka till Enköping.
Ska hälsa på en gammal vän
som fyllde år den 15 december.
Ska väl även hälsa på min mamma.
Det är ju snart julafton, ska lämna paket :)

Men nu ska jag sätta mig
för att fortsätta sticka raggsockor :)

Skam den som ger sig heter det ju :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0