Utvecklingssamtal



Så har man avverkat ett utveckliingssamtal
i värsta hostan och hesheten.
Envis som man är så pallrade man sig dit.

Sedan vart det hem och få lite mat i sig.
Tjejerna fixade den
och det smakade underbart gott.
Men jag orkade inte äta allt ändå.
TACK mina underbar tjejer!
Tack för att ni finns och är som ni är :)

Funderar nu på att rensa lite på datorn.
Ibland behöver man ju faktist göra större
rensning än bara temporära filer och papperskorg :D

Febern ligger på 38.7 men jag vill försöka vara uppe
så jag KANSKE kan få sova längre stunder denna natt.
Innan penecillinet ska tas så är den säkert över 39.

Vad ska ni andra glada och spralliga
 läsare och bloggare göra? :D
Skriv en rad till mig och berätta
så piggar ni även upp mig :)

Puss i nacken ;)

Är du bara in och läser ?
 
Ge mig gärna ett tassavtryck :)


(Bilder tagna på nätet)


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hej, har nu en tävling i min blogg tsm med en annan bloggare, de ät Salescity.nu som sponsrar oss med ett presentkort från nelly.com på 250 spänn ?

intresserad ?, läs reglerna innan du deltar

kram

2010-12-06 @ 20:51:44
URL: http://liindblaads.se
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

haha :)

min dag har vart bra :)

hur har din dag vart ??:)

2010-12-06 @ 21:37:33
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0