Blandade tankar denna dag

Vilka tv program gillar du?

Jag gillar dessa bla :

CSI NY
Vad blir det för mat
CSI
Jordan Rättsläkare
Efterlyst
Hell´s Kitchen
Law & order

Annars kan timmarna rusa iväg ordentligt
då jag sätter mig här vid  datorn.
Älskar att läsa matrecept.
Ibland kokar man själv ihop saker som kan bli enormt bra.
Gillar att laga mat. Mer och mer faktist.
Har under lite mer än 3 år gjort matlådor till min mamma.
Hon har varit dålig och då även tappat matlagningen
och matlusten, men nu börjar hon lite smått igen att försöka.
Det är inte lätt att bli gammal och vara ensam.
Kanske inte är så roligt att äta maten ensam.
Själv tycker man ju att sällskapet ger så mycket,
så lika för den som blivit ensam och till åren.

Nej nu är det dags med en STOR mugg
nybryggt kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0