Matbilder för veckan som gått

Lite bilder över vad jag förtärt under veckan :)
Håll till godo med mina bilder :)

 
I ugnen finns torsk med purjolök/jordnötstäcke
På Alla ♥ Dag den 14 februari


Alla ♥ Dags rosor prydde vårt soffbord
´

Jordgubbstårta intogs till kvällsfikat på Alla ♥ Dag


Till lunch på tisdagen gjorde jag pytt på rester jag hade.
Smakade väldigt gott :)


Stekt potatis med ovan fisk, veckosallad intogs på tisdagskvällen


Omelett med blandat från kylskåpet vart det till lunch på onsdagen



På onsdagskväll vart det makarone/köttfärsgratäng med sallad :D


Detta vart även lunchen på  torsdagen



Igår torsdag åt vi Ris med Köttgryta med Curry och Ananas.
Underbart god gryta som tyvärr vart väldigt blek på kortet.

Funderar du över något efter att ha sett detta?
Fråga gärna så berättar jag :D

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

så mycket gott :D



har åkt hem från bollnäs, lunchat i gävle gått runt lite och nu är jag hemma och vilar, så skönt :)

själv då?

ha en fin helg!

2011-02-18 @ 18:14:41
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag har precis kommit hem sj? =) Kram

2011-02-18 @ 18:57:01
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0