Anders dag


Idag är en känslomässigt jobbig dag för mig.
Sov dåligt under natten så jag tog ett par
timmar på förmiddagen till sömn också.

Har varit till graven idag mitt på dagen.
Satte ljus, maschaller och 1 röd tulpan i kransen.

Vi har massor av rådjur som sparkar sönder
och äter upp allt vad blommor heter som man vill sätta.
Och framför allt tulpanerna.
Så resten av buketten har jag placerat bredvid
kortet och ljuset som brinner på pianot.

Idag skulle
Anders fullt 18 år
Många säger att man bör glömma och gå vidare.
Fler säger att jag ska ta bort kortet på honom,
du har 2 barn som lever, lev för dem.


Men om någon försvinner ur ens liv så
kastar man väl inte undan korten, man behåller dem framme.

Släktkort och på sina föräldrar , far och morföräldrar osv.
För det var en person som betydde något.
Vad är skillnaden mer än att det är ett barn eller en vuxen?

Alla bör göra som den själv mår bäst av.

Inga sätt är fel.

Så idag blir en lugn dag, med mat och fika förstås som alla dagar.

Fast med en bukett tulpaner och ett brinnande ljus
och lite extra tankar på vad det är för dag idag.

Hur ser din dag ut?
Dela gärna med dig av den till mig...

 

Kramar ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör en mössa !:)



sorligt:/ håller med dig man kan inte glömma sånt.

kram!

2011-01-16 @ 16:11:12
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0