Dumheter

Ibland kan man fundera över varför man tänker så dumt .. 
Har precis kommit hem från affären, jag och äldsta tösen gjorde en 


promenad dit och handlade saker som fattades i skåpet.
SKITVÄDER!!!! Regnblandad snö som är liksom småkornig.
Skiten slog mot ögonen och det var INTE alls skönt. 
Men nu är vi iallafall hemma igen.

Ska fixa lite god sallad så att det finns under veckan som kommer.
Den saftar till sig om den får stå och dra. Den blir så mycket godare då



Ikväll sedan ska jag sitta uppkrupen i soffan med min goa filt se på filmer och bara må bra.
Lite gott på bordet och tända ljus.
Såna kvällar gillar jag. Ska fråga tjejerna senare om de är sugna på film  
Sen ska det planeras inför morgondagens sysslor också, en hel del händer då.

Kramen till Dig du söta ♥



 


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

eller hur! :D :)

idag så ska jag bara ta det lugnt. :)) Är ledig hela nästa vecka,vilket är jätte skönt!

vad händer till veckan? :)

kram! :))

2011-03-13 @ 16:01:04
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Sari

Låter som ö det kommer att bli en kanongo kväll.Kram vännen

2011-03-13 @ 16:54:45
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0