Underbara fredag ♥



Så är det då fredag ...IGEN
Solen skiner från en klarblå himmel, men det blåser något alldeles hemskt.

Eftersom jag har
Reumatism men även fibromyalgi så styrs min kropp väldigt mycket av väderleken.
Känner av flera dagar innan att det kan vara oväder eller omslag i väderleken,
vilket är enormt jobbigt    Har haft denna värk sedan 1989 då den började.
Men efter 1993 så vart det konstaterat att det var reumatism. Inte speciellt roligt.
Men livet måste ju gå vidare ändå.Och det finns ju alltid de som har det värre.

Vad som ska ske denna fredag är en blandad kompott saker.
Men jag ska väl försöka hjälpa Emma, min äldsta tjej, idag då hon kommer hem från skolan.
Hon fick ju hem ett stort fint paket igår   Ett paket som gjorde henne så glad och lycklig.
Roligt då det blir så lyckat med en sak, som man längtat efter 
Vad går upp mot ögon som ser lyckliga ut? Som strålar som stjärnor av lycka??



Men nu ska jag försöka dansa ett par varv med dammsugaren , för då solen skiner så ser man ju allt tyvärr.
Den STORA nackdelen med strålande solsken.
Förstår inte VEM som strör ut massa damm meddans jag försöker sova om nätterna 
Den kan INTE gilla mig speciellt mycket, eftersom den BARA skapar jobb åt mig.
Och hjälper till gör den inte heller   verkar bo gratis hos mig och min familj också.

Men vi ses väl snart igen du och jag sötaste bloggläsare!
För Du vet väl om att jag uppskattar dina rader och besök :) !!

Stora kramen ♥



Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag äter också lite.. för lite :O

ja kanske träffas vi någon dag :)

2011-03-11 @ 09:44:43
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Marcella

SV: Det ser stort och roligt ut, undra vad det kan vara i!

Ja kanske blir det roligt med 20kalas, haha men vet inte 100% om jag ska gå än. Ha en bra fredag du med!

2011-03-11 @ 10:48:50
URL: http://wiiincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0