Fredagens lunch och andra saker



Den här fredagen intog jag en sallad hemma.
Bönor, sallad, tomat, purjolök, skinka, kräftstjärtar.
Cesardressing serverades till det om man ville.
Det var jag och tjejerna som åt detta :)
Gott var det.



På eftermiddagen vart det ny lingonsylt gjord.
Tycker inte om köpt,har fått lingon av en granne tidigare
i gengält får han hembakat kaffebröd. Han vart änkling för ett antal år sedan.
Eftersom jag inte kan gå i skogsmarker där det är ojämt
så är han så snäll att jag / vi har fått lingon men även kantareller ibland.
Underbar granne måste man säga. Den köpta är även så utspädd på annat.



Har även fixat havreflarn :)
Luktar enormt gott i hela huset.

Snart kommer min gubbe hem från jobbet, då är maten klar.
Har sett till så han slipper vänta på den.
Nu är han hemma :D Underbart då börjar hela familjens fredag :)

hej på ett tag ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Havreflarna ser riktigt goda ut! :)



Puss <3

2011-03-18 @ 17:45:52
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja det vore inte illa, haha ;)



Kram!

2011-03-18 @ 18:23:02
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0