Måndagmorgon



God morgon alla söta denna måndagsmorgon!

 



Sovit gott? Det får vi hoppas :)
Idag har vi grått och lite kallt ute.
Men det kan ju ändra sig under dagen.

Sitter och väntar på att läkarstation ska ringa upp.
Min gubbe hostar så illla så han kräks,
det är en sådan ihållande hosta att den blir jobbig
både för honom men även för oss andra i familjen.

Jobbígast blir det ju nätterna då sömnen störs.
Vi får hoppas han får en tid att komma på idag.

Själv ska jag till distriktssköterskan idag på fm
för att få min B12 spruta, men även för att ta prover
inför mitt Västeråsbesök senare i månaden.
Få se HUR jag ligger till i värdena.

Vad händer hos dig idag måndag? :)

Kramisen ♥


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Fy stackare att ha hosta, håller tummarna att grabben får tid bums.

Ops spruta, gillar ej spruta, men när man fått en och är över. Är de inte så farligt, mest innan

Ja de fint

kram

2011-03-07 @ 10:22:20
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0