Ny musik jippi!!!

(Väntrummet i Västerås)

Hela dagen har försvunnit pga läkarbesök.
Man blir både trött och hungrig.
Tur nog så fanns det mat i kylskåpet sedan tidigare
så det gick att värma bara när jag kom hem.
Solen lyste hela dagen iallafall :)

Nu har min äldsta tös lagt in massa nya låtar på min mobil :)
Jiiiiiihhhaaaaa, ny musik!!! :D :D
Roligt med nyare låtar, hade bara gammalt inlagt.
Nu kanske det kan bli kul att lyssna lite
på den igen :)

Kom nu även på HUR man lägger in
fotona från mobilen till datorn.
Herrejösses så duktig jag är idag  ha ha ha !!!!
Kanske ska berätta att jag bytt telefon
därför så är allt nytt och mna har inte lärt sig det hela.

Är du bra på tekniska saker???
Hoppas vi ses under kvällen,
saknat Dig mycket goaste läsare / skrivare
under dagen då jag varit borta .

Pussen

 


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - Toppbloggare Scenbloggen

hej! :D tack för dina fina kommentarer bibbsan! :D

hoppas du mår bra...

2011-03-14 @ 23:28:31
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0