Redan kväller



Go kväll på dig ! :D

Så har då middagen passerat genom munnen.Det vart kokt pressad potatis med falukorv i ugn.
Stoppade i lite skivad lök, äppelklyftor och krossade tomater, riven ost i en form.
In i ugnen och så behövde man inte vänta länge innanhela köket luktade underbart gott av ingredienserna.

Mina tjejer fick ta en sväng till affären för att handla lite saker som nu tagit slut.

Känner mig öm i magen ikväll. Brukar kunna göra det av olika maträtter, bla krossad tomat.
Men ibland så fungerar det och det vet man ju först efteråt :)

Har funnit nya bloggsidor idag som jag tänker följa, man blir så avis på de som har kanonsidor.
Man får försöka lära sig efter hur vissa gör. Man är ju en gröngörling fortfarande ;)
Men nu kallar diskmaskinen på mig ... bäst att ta den innan den efterlyser :D

Kramen så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0