Onsdagskväll



Känner mig så suddig i ögonen.. Kanske man borde kolla upp ögonen  
Men det brukar bli och vara dyrt med glasögon.
Men börjar man tycka man inte ser riktigt så som man skulle vilja
ja då blir det nog att kolla upp det hela iallafall.
För utan ögonen vill jag ju inte vara



Idag bilade ju tjejerna mina och jag till Västerås. Då vi kom till tandis så säger de " Nä, ingen med det namnet" 
Men va fasen, jag har ju to.m fått påminnelse på mobilen i förrgår att INTE glömma tiden !!!!
Hon tittade på sms:et, ber om att få tala med tandläkaren  om vi sitter ner. Sagt och gjort.

Efter några minuter så ropar de upp och vi går in. Så mycket gjordes inte, men det som skulle göras gjordes iallafall.
De skulle ta kontakt med det stället därifrån sms:en sänds ut ifrån och fråga vad som inte stämmer.
För påminnelsen var 1 månad för sen och vi hade egentligen tid den 23 mars, inte 9 mars.
Nu hade vi ju bara turen att vi fick komma in och att vi slapp att vända i dörren. Tusen TACK goa personal! ♥

Har ni råkat ut för sådana saker som vi gjorde idag?
Skulle inte säga så mycket om det var där där bor,men vi har ju 7 mil enkel resa till detta stället.
Och bensinen är ju inte riktigt så billig. Fy saten va dyr den blivit!!!!  Hos oss kostar nu 95 oktan 14.23 skr.
Snart får man göra som de gjorde förr i tiden banne mig. Ta cykeln eller anv fötterna mycket mera.



Ikväll blir det att se dessa herrarna igen  gillar Per Moberg.
Brukar även följa hans program " Vad blir det för mat " 
 


och denna härliga tjej "Jennie Benjaminsson" som jag hejjar på och hoppas tar hem titeln.
Tittar Du på Sveriges Mästerkock? Har du någon favorit i programmet??

Men nu ska jag fixa en stor balja kaffe och sätta mig framför tv´n för att se Jennie  

Ses här senare  visst gör vi väl??!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0