Tisdagsmorgon



God morgon vänner!
Solen skiner och vi har riktig vårvärme ute, +8 grader,
vad ska man säga om det :D UNDERBART!!!

Ska snart iväg på bassängträning igen.
Är ganska suddig idag, förstår inte varför men har så svårt att sova.
Vaknade åter igen strax efter 3 imorse, kunde inte somna om.



Vet att jag tidigare var sådan att då det ljusnade på mornarna
och ddet gick mot vår och sommar, då var min sömn borta.
Man vaknar tidigt, kan inte somna om.


Under sommaren så gick jag ut satte mig på altan, inte ett ljud man hörde.
Sen började det höras fågelkvitter mer och mer.
Det var underbart att höra hur det riktigt tysta startade, sedan kom alla ljuden efter hand.
Man ska inte sova bort dem fina mornarna egentligen.



Idag har vi slöjmoln på himlen, solen skiner så underbart, det sägs att det kan bli runt
12 grader varmt ute om vi har lite tur. Välkomnar det mer än väl.

Men nu iväg till bassängträningen :)

Kram på er alla sötnosar ♥

Glöm inte att gå ut och njut av solens smekande strålar under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0