Uppdaterar :D

Har varit väldigt lat och väldigt borta från datorn.
Men det ska väl bli en bättring på det hela :D
Fick ju lite basting av min tös tidigare :D
TACK Emma för att du fixat med min framsida av denna blogg !

Idag hostar jag men mår väl ändå något bättre än tidigare.
Har städat och bytt gardiner under dagen.
Satt även på altan och intog nybryggt kaffe i solen som värmde.
Takdropp och snön som gled av taket med ett dån.
Gud va jag längtar tills snön är helt borta !!!
Men den dagen kommer.

Imorgon bär det av till Gävle :)
Tjejerna mina vill ju dit för att handa, gubben och jag vill
träffa våra vänner som finns där.
Äta och ha det trevligt :)

Men nu ska jag fixa lite..
Ses senare igen , hoppas jag :D

Pusssss ♥


Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vad kul att ni ska till gävle, blir så sugen på gallerian mat! skulle kunna flytta in där jag :D haha!



åh tack vad du är snäll ;D vad glad jag blir!

kram

2011-03-04 @ 10:26:20
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0