16 mil


God morgon, alla söta läsare!


Tycker bäst om att ha samma läkare kvar,
den kan en och man behöver inte dra allt IGEN :)
Sedan ska jag ta vägen förbi vid tandregleringen för att hämta vax
eller vad det nu ska vara för något.

Min yngsta tjej har fått "räls" i överkäken
och fästena som är satta på tänderna trasar sönder
huden i munnen och gör att det blir
stora blåsor som går sönder och gör grymt ont.

Som om det inte vore nog så har hon även fått
denna olycksdrabbade tös inflammation i ena tån.
Har hela helgen försökt göra rent och klämma ur,
lagt kompress med alsolsprit.

Men det dunkar ändå i tån och foten.
Ja det är inte lätt då man drabbas av allt.

Vissa får allt och vissa skonas från allt känns det som ibland.

Annars så har vi idag grått väder,
isen verkar smälta mer och mer på våra gator.
Gillar inte dessa bakslag då vi får MER snö.
VÅREN längtar vi efter!!!
Värmen , solen, GRILLEN, utemöblerna
J

De säljer ju för pepparn utemöbler nu! Då kan det ju inte få snöa :S

Vädret kör sitt eget rejs J

 

Men nu hoppas jag att Du underbara läsare får en bra och fin dag.

Vad du nu tänker sysselsätta dig med.

Skriver mer om dagens sysslor då jag åter är hemma.

Men först 8 mil bilkörning och sedan samma sträcka hem.

Var rädd om dig vännen min! För du är värdefull för mig J

♥ Kramen så länge 



J
Idag är en tung dag i kroppen, men den ska inte vinna.
Inte idag eller imorgon!! Jag ska vinna över värken!
Ska snart sätta mig och försöka köra till Reumatikeläkaren.
Har fått en ny som jag aldrig träffat, så detta blir något det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0