Mer jobb än tänkt ...

Ja nog vart det röjning idag...
men... på fel ställe för mig.
Hamnade på övervåningen där en ville
göra om på sitt rum, flytta och ta bort möbler.



I rummet bredvid vart det då också
behov av att städa ordentligt.
Pust....fasen va med saker vissa har.

Nu har jag tagit lite dryck, det svider i halsen på mig.
 Snart är det dags att gå igenom hallen på övre våningen oxå.
Massa saker hamnade nu där och bör antingen kasseras
eller ställas på annan plats.

Ute blåser det isbjörnar milt sagt.
Var till sopstationen med lite saker tidigare idag.
Då föll ett träd mitt framför oss över vägen.
Vilken tur man inte hann någon meter längre fram.
Otäckt med sådana olyckor.



Nä dags att ta ett ryck igen.

Är du bra på att kassera saker
eller är du en samlare??

Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0