Hem hem :)

Så har vi averkat helgen i Stockholm.
Något trött i skallen men även kroppen är man verkligen.

Slant in till min mamma för att fixa mobilen hennes
som hon hade stängt av, men inte visste HUR
hon skulle få igång, hon visste bara att den inte fungerade ;)

Sedan in i Västerås och City gross för att handla lite mat
som vi imorgon ska inta :)

Åt så mycket gott i Sthlm :)

Lördag till lunch:



Middag lördag :)



Under köttbiten var det rödbetor och annat gott i grönsaker.




Jag i egen hög person ha ha ha

Idag vart det frukost i denna vakra matsal :




Min lunch vid Central stationen innan jag sedan tog tåget hem :)



Äntligen hemma igen, ikväll blir det väldigt tidigt sängen......
'Så trööööööööött.
ha det vännen !

Vad har hänt hos dig under helgen??

Söndagskramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0