Sthlm är en vacker stad

Godmorgon du ljuva !



Har du haft en bra helg? Vi har varit i Sthlm
och förlustat oss med massor av andra människor
i trängseln på gatorna.

Gamla stan vart det också :) Man glömmer att det finns
platser  i vårt eget land som är riktigt fina att besöka.

Hötorget med alla sina blom-/ fruktstånd.
Saluhallen med alla sina affärer
 


Fann ett väldigt trevlig Suchi ställe på en sidogata.
Där åt jag min lunch som delades med S.



De andra i sällskapet åt pasta och thaimat.




På kvällen besökte vi M5, inte så packat med människor,
behagligt matställe :)

Där vart det mumsigt värre :D
" fläskfilé black and white med rostade grönsaker ".



Oj oj oj va gott det va !!!!

Såg Eric Saade gjorde vi också :D  

Men nu ska jag få till en lista på vad jag ska handla.
Det blir ju inte någon kock som lagar maten  idag ;)

Vad ska du syssla med idag då?

Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vilken helg med massa gott jättemysigt gott

Tack vännen har haft de bra

I fredags var jag i Malmö där var Alex kniven på strupen hälsa på han och fick ett kort av oss



kram

2011-05-16 @ 11:29:36
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

varit ute en sväng, ska slappa en stund, sen ta kaffe

kram

2011-05-16 @ 15:59:15
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0