Så j*la ont

Var i morse till sjukgymnasten " Per ".
Har så j*la ont i vänster sida.
Nacken och ner i axlen, domnar bort i vä arm och hand.
Allt skit kom efter att jag vart påkörd 21 februari iår. 


Han tryckte på vissa punkter i nacken,drog försiktigt
så att smärtan avtog lite grann.
Men så fort han släppte så smärtade det igen :( :(
Jag tror att det är en nerv som kommit i kläm.


Men nu ska jag se vidare på filmen jag satt i dvd:n.
"Sömnlös i Seattle", den är en söt film tycker jag.

Sen ska middagen börja göras iordning.
Ikväll ris med Chili con carne :) Mums!



Vad gör Du ? Förutom besöker mig nu :D

Kramen♥


Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan!

Usch. Jag känner igen det där med smärta. Jag blev själv påkörd 2003 och fick då en whiplash skada. Min vänstra arm är helt knas. Jag har ingen känsel i lill och ring finger på vänster hand och på det en ständig värk blandad med yrsel.

Men det finns bra och sämre dagar.

Kram Eva

2011-05-03 @ 15:32:45
URL: http://thebitcheva.blogg.se/
Postat av: Anonym

att ha ont är inte kul

kramar om dej så här i syberrymden

2011-05-03 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0