Vad ska ske imorgon




Sitter och funderar över morgondagen.
Vi har då åter igen kommit till torsdagen i veckan.
Va dagarna går fort:o
På fredag kommer även grannarna tillbaka, de bor även i Sthlm.

Ska försöka hitta på något upplyftande och roligt imorgon.
För på fredag ska jag på bassängträning, inga kallsupar då 
De smakar så jäklans illa :D :D
Sedan träffa en helt underbar vän som är ledig då :)
Är så glad att jag har hennes vänskap.

Kanske tar jag bilen imorgon och gör en sväng någonstans.


Det beror ju iof även på HUR jag sovit inatt, hur nacken känns.
Måste ju kunna vrida på huvudet om jag ska köra.
Och sedan hoppas jag förstås att det inte snöar.

Nu ska jag ta en sväng ut och kolla på mina blommor :D

Kramen så länge ♥

Kommentarer
Postat av: fia

Krya på dig!



Kram tillbaka<3

2011-05-04 @ 19:27:49
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

svarar mail och ska snart se bb :) själv?

2011-05-04 @ 21:41:52
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0