God förmiddag :)



Så har jag avverkat ytterligare
ett träningspass på gymmet...
Fast idag var en annorlunda dag iallafall :)

Kommer bara innanför dörren så kommer
en man och en kvinna, något äldre.
Grattis säger dem...jag tittar lite konstigt
"Vadå????? Grattis????? "
Jag fyller inte år eller så.

Du är ju med i tidningen och är inringad!
Vadå inringad? Vilken tidning?
Fick ingen tidning imorse innan jag stack
så jag har ju inte sett något.
Har inte varit med i någon tävling eller dyligt.

Ilar iväg till tidningsredaktionen där jag bor
efter att träningen var över.
Sätter mig sedan hemma och kollar igenom.

JO det stämmer! Jag är på bild och INRINGAD.

Ringer och kollar med tidningen ifråga.
JO jag  har vunnit presentkort på 500 kronor :D
Bara genom att en på tidningen tagit ett kort på mig
som jag inte änns visste om.
Så nu ska det väl bli färg eller tapeter till någon :)
Tänk vad en fredag kan ge en:D
Utan att man vet om det...

Vad har hänt hos Dig hittills idag?

Kramen


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska dra på bio med en vän idag:D

Vad ska du själv göra?:)

Grattis till vinsten ;)

2010-11-26 @ 12:27:07
URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Fia

Ska "nörda" vid datan några timmar, och se på tv kanske:)

Grattis till vinsten! :)

2010-11-26 @ 14:53:00
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0