En skön signal


En ringsignal fick mig att vakna till i soffan
där jag satt i mina tankar idag.
En gammal vän ringde,
det vart en trevlig pratstund i det annars gråa vädret.
Utanför mitt fönster så är det snöblandat regn.
Dagen känns olustig på alla dess vis.
Men man får väl bita ihop :)
Eller vad anser du ?

Skolmöte står idag i kalendern.
Annars gäller väl maten tills ikväll, som vanligt. :o
Man önskar vissa stunder att maten bara kom hit av sig själv.
Ibland så försvinner fantasin känns det som.
Hur känner du ? :)

Hur har du det med fantasin ang maten varje dag?


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

igår var det super! jätte skönt med spakväll. :)

har lagt till dig på bloglovin också! ;) hihi. :)

kramar!

2010-11-15 @ 17:03:06
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0