Får man eller får man inte?? hm...

Sitter på altanen. Vilken underbar helg det varit vädermässigt :)
Och i fredags då var jag ju och köpte boken som jag väntat såååå på.
Den är helt otroligt bra.... kan knappt slita blicken från den.
"Cirkeln" heter boken :) Skriven av bla Mats Strandberg.

Det roliga är ju att han härstammar härifrån :)
Han kommer hem i helgen och då ska han skriva i min bok :D
Mycket glad över det... Hans föräldrar bor nästan granne med mig :)

Annars känns livet jävligt jobbigt.
Saker jag inte alls vill ska hända och göras, det görs. Får man avsky saker?????

Imorgonbitte kl 07.00 ska jag och mina påsklovstjejer till Västerås.
Minsta ska kolla sin rygg sedan ska vi handla lite tror jag.
Sedan banken så fort jag tagit mig hem.
För i fredags då jag skulle betala boken, då fungerar inte mitt bankomatkort !!!!!!

Kollar med olika ställen, men gick ej att handla på det.
Kollar sedan giltligheten, men HALLÅ!!!!!!!!
Det gick ut mars 2011!!!!!!!!!

Man brukar ju få ut ett nytt
c 1 månad innan, men här har det inte kommit något.
ARG, sur , ledsen och väldigt nere i skorna åker vi hem.
Sedan brakade helvetet ut på alla vis igår.

Nu ska jag titta över kläder för morgondagen,
slå en signal till mamma,sedan blir det kväller för mig.
Hoppas Din helg varit mycket mycket bättre än min.......

Puss och Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gonatt från mig till dig

Du får dubbla

Hoppas de löser sig tänker en tanke till dig

kram

2011-04-17 @ 22:54:18
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Mådde

här har de REGNAT hela dagen 10mm som i kväll övergick till snöfall...men nu kommer månen upp bakom fjällen de är vist fullmåne i natt

Kram

2011-04-17 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0