Förkyldt var det här


Tisdag och snart har halva april månad passerat.

Idag är det grått ute än så länge, hoppas på att få se solen också.
Idag hoppas jag på bara jättesuper nice svar
och saker runt omkring mig.
Behöver en del bra saker i förkylningstiderna.


Tjejerna tog idag cyklarna till skolan,
gubben började i måndags att cykla.
Efter skolan idag ska stora tjejen kolla synen
inför övningskörningen för bil.
Hon har aldrig haft problem med synen tidigare,
så det ska nog gå bra :D

  Nu ska jag få till lite nybryggt kaffe tänkte jag.
Inte änns kaffe smakar riktigt bra, tänk va stor skillnad
smaken och lukten blir då man är dålig.

Vad gör du idag? :)

Kramen den stora just till dig idag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0