Magsjuk

Så har vi kommit fram till 1 April även detta året.
Har du blivit lurad? Själv önskar jag att min onda mage
vore ett aprilskämt men tyvärr är det inte så.
Inte heller huvudvärken är ett skämt . . . tyvärr.

Lite snö hade kommit i morse, men det har nästan smält bort.
Igårkväll vart det både sockerkaka och havreflarn bakade.
Idag ska jag försöka baka vaniljbullar, dem är slut.

Till middag igår vart det pastagratäng, det smakar alltid bra :)
Ikväll var det vissa i familjen som tyckte vi skulle fixa hemgjord pizza.
Vi får väl se hur det blir med det hela.

Fy ,,, det går runt runt i min mage nu, så jag ska sluta skriva känner jag.

Kommentarer
Postat av: gertie

Självklart får du tända marshall för våra barn. Jag blir bara glad för omtanken. Jag tänker givetvis på dig och på ditt barn som du har i himlen också.

Krya på dig och ha en trevlig helg. Kram

2011-04-01 @ 22:11:54
URL: http://kittyhansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0