Godmorogn vännen!! :)



Min natt har varit ok för en gång skull.
Skjutsade gubben i morse vid 05.30 till jobbet.

   Idag gäller banken,
sedan fixa bak och mat till en närstående som behöver min hjälp inför påsken.

Grått är det, ingen sol alls, men det kan bli sol säger de.
men hålla i hatten bör man göra, för det ska blåsa ordentligt.
Om man ska tro väderreportrarna.

I Västmanland finns det nu organiserade ligor som härjar säger de på nyheterna, 
  rosförsäljare och asfaltsläggare.
Att det alltid blir skumma saker så fort det nalkas vår och sommar.
Har du liknade saker runt dig i din kommun? :o

Annars så har jag ena tjejen hemma även denna dag pga sin hemska
hosta och nu börjar hon även få ont i bihålorna, inte alls bra.

Annars är det inplanerat en ordentlig promenad idag
imorgon är det åter igen bassängträning, vilket blir riktigt skönt.... längtar :)

Träffade ju min nya sjukgumnast här om dagen.
Han var trevlig, lyssnade vilket kändes bra.
Ska fortsätta med bassängen och i nästa vecka ska vi träffas igen :)
Då ska vi gå igenom de nya redskapen i träningslokalen.
Ser fram emot detta.

Nä nu är det dags att ringa skolan för att sjukanmäla.

Kramen kramen så länge ♥

Vad gör du idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0