Skönt skönt

Hallå där igen! :)

DU glömmer väl inte att titta in i min stugan och säga hej ?!!

Idag vart det äntligen bassängen och den goa värmen
som omsluter en totalt :) Myyyyyys.
Efter det vart en fika med en god macka i cafét.
Vad tycker du om mitt intag? :)







Efter det en sväng till läkarstation för att hämta ut ett papper.
För att därefter hämta böcker och lite papper i skolan till
tjejen min som är hemma. Redovisningspapper,matte och svenska.

Då hon har så svårt att äta pga tandtällningen och blåsorna i munnen
så fick hon välja VAD vi skulle äta.
Det vart förstå Thai :D  Vi delade på en tallrik mat.




Nu har jag hängt upp badkläder och handduk på altan i solskenet.
För att snart åter igen åka till läkarstation.
Vi ska visa upp tån som är inflammerad och få intyg till skolan.

Vad gör du denna soliga dag då fåglarna kvittrar
och man har ännu större hopp om att Vår och Sommar närmar sig :) ??!!

Puss 



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Verkligen fint intag

kramar glatt, nu ska jag duscha

Vi hörs

2011-03-15 @ 11:53:26
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Eva

Ser ut som en god macka det där.

Själv så sitter jag med företagsekonomi kursen och försöker förstå allt. Måste lämna in mitt första uppdrag denna veckan.

Här skiner solen idag fast det blåser så hemskt men det blir väl bättre snart.

Kram Eva

2011-03-15 @ 14:25:21
URL: http://thebitcheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0