God morgon du söta



God morgon denna torsdag :) !

Sov faktist bättre inatt än jag gjort på länge. Gick även isäng tidigare igår.
Idag ska jag försöka komma iväg till Villjan och träna lite på morgonen.
Får väl ta det lite lugnare än jag gjorde i bassängen iallafall.
Träningsvärken jag får efteråt beror ju på att min kropp inte mår bra i grunden.
Men för att inte bli helt stel så måste jag försöka hålla igång lite iallafall.



Igårkväll var det väldigt mycket känslor som svallade hos oss.
Mer tänker jag inte säga om det, bara att jag älskar och finns för Dig!
Du vet vem du är som jag tänker på. Hoppas du kunnat sova iallafall.



Nu sitter jag och äldsta tjejen och äter frukost från varsin sida av bordet.
Kaffe och ostsmörgås fick det bli denna morgon :)
Skjutsade gubben min till jobbet imorse efter 05.00.
Det har varit kallt ute inatt också, runt -10 grader, men det kanske blir
varmare inpå dagen, vi får vänta och se.

Lyssnar på nyheterna och läser på datorn om Japan . . . :(
Man kan inte fatta hur jäkligt de människor som finns där måste ha det.
Men även i Libyen. Vart ska allt sluta kan man fundera över.

Men nu söta läsare, nu ska jag fortsätta göra mig iordning :)
Bamsekramen till Dig denna morgon ♥


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Japp :)

Jag har sovit gott :)

Har du?

2011-03-17 @ 08:25:04
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra engelska mami :)!

Puss!

2011-03-17 @ 08:41:05
URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

gott med kaffe! :)

händer idag? :)

oj, -10? här är det sol! :D

kram!

2011-03-17 @ 09:06:43
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0