Vilken dag :) ♥

Ikväll vart det pasta med svamp/baconsås.
Var så pass hungrig att jag glömde ta fotot :D
Så länge sedan vi åt det, så det smakade riktigt bra.

Var ju till kostrådgivaren idag :)
Vilken underbar människa.
Hon sa redan förra veckan då jag beställde dagens tid
att hon inget kunde om Gbp operationer osv.
men idag så hade hon verkligen tagit reda på fakta!
Snacka om att verkligen vilja veta och vilja hjälpa :)

Den 13 april ska hon även på besök vid läkare och sköterska
som gör dessa operationer för att få mer kött på benen så att säga.
Sedan tackade hon mig för att jag hade kommit och tagit upp detta.
På så vis menade hon hade hon också nu lärt sig mera, tack vare mig:)


Ikväll ska jag även se Sveriges Mästerkock förstås :)
De ska visst vara ute och jobba på restaurang.

Imorgon ska jag ta vägen till Avesta och besöka nyöppnade
Ica Kvantum som slog upp dörrarna första dagen idag :)
Ska bli kul att se, har inte varit in i en så pass ny affär tidigare.
Inte vad jag vet iallafall.
Men nu väntar disken på att komma in i diskmaskinen :)

Vad ska du göra ikväll?

Kramen ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

tack! :D

Blir att kolla på tv:n :-)

Själv? :) Kram♥

2011-03-30 @ 19:12:29
URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0