Detta att vara . . . kvinna

Ibland känns det som jag inte gör annat
än lagar mat, städar, plockar,alltid finns för alla andra.
Men så glömmer man bort sig själv i alltihopa.

En klok person sa till mig en gång... som tjej så är man född till att
ställa upp och fixa och dona runtomkring sig och andra.
I mitt fall stämmer det ... eller så är kag dåligt på att säga NEJ :P

På lördag ska vi åka bort :)
Men framför allt är det för att mina tjejer ska få ha kul.
Vår stad är väldigt liten, finns inte mycket att göra.
Men över helgen gör vi annat kul med personer vi gillar.

Kanske kan jag få krama om en person som jag tycker väldigt mycket om.
En som bloggar som jag aldrig tidigare träffat.
Ibland verkar inte åldersskillnaden vara problem heller.
Men allt beror ju egentligen på HUR man är som människa.

Idag har jag gått runt med stadig huvudvärk :(
Jag hoppas vi slipper åska inatt igen.
Ska snart duscha och sedan se om Erik Saade går vidare.

Nattkramen och pussen till dig ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

jag ska med sova nu första dagen på nya jobbet i morn så måste var utsövd och pigg! :D



KRAM

2011-05-12 @ 21:57:23
URL: http://amandarieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0