Annandag jul

Så har julhelgen snart passerat för det här året.

Känns skönt att det snart är vanliga dagar igen.

Tycker mest att det är jobbigt vid större helger.

 

Idag har det mest bara varit en stor skitdag…

Har mått väldigt dåligt och dragit täcket över huvudet.

 

Ikväll vart det  god potatisgratäng med ytterfilé, sallad.

Är allaredan trött på julmaten. Mår inte något vidare av sådan mat.

Även tjejerna tyckte det var gott med annat än julmat.

Gubben gillar allt man tillagar.

 

Igår var vi till min mamma och firade jul.Hade med mig all mat.

I Västerås så köpte mina tjejer platt tv och en fin kamera J

Själv inköpte jag ingenting. Var inte lika tät som tjejerna efter julafton :S

 

På julafton var vi till min svärmor och firade.

God mat och trevligt sällskap J

 

Ikväll ska jag väl se lite på tv´n, sedan stupa isäng.

Funnit en väldig massa människor på en sida ikväll.

Roligt då man inte sett dem på 20 år och mer.

 

Kram ♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0