Good Night



Så är det väl dags att finna sängen och kudden igen då :)
Ska bli skönt faktist, har försökt varit igång hela dagen
för att vara riktigt trött nu när det blivit kväller.
Sover kanske bra inatt, håller tummen :D

Har annars sett Hollywoodfruar, Ung och bortskämd.
NU ska jag se klart kvinnors hemliga liv, sedan kudden :D

Men jag hoppas vi ses även imorgon :)
Tittar du förbi och lämnar en rad eller två?
Jag ser fram emot det.
Det är så trevligt då du skrivit något :)
Natt natt.

Kramen
 


Kommentarer
Postat av: Annsofie

Hej hopp!!



Hoppas du snart kan få slippa din hemska hosta låter jätte jobbigt!!!!



Jag är inte på väg att bli sjuk vad jag vet, har svårt att sova ändå.

Jag slutade ju hos M för att kroppen sa ifrån. Det började med ett ont knä som inte ville bli bra sen spred det sig till hela kroppen. Är inte bra änn.

Har väll inte fått någon speciell diagnos min smärt-läkare säger att det är Fibromyalgi liknande symtom!!!



Så jag tror att det hänger ihop med det att jag inte får sova ibland.

2010-12-07 @ 07:52:28
URL: http://AnnsofieD.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0