Inte alls bra



God kväll!

Hoppas Du mår mycket bättre än vad jag nu gör.
Har sådan värk i kroppen.
Ryggen ner mot njurarna.
Har jobbigt att andas och värk i bröstet.
Huvudet värker.

Har sovit i 2 timmar efter att ha intaget
1 alvedon och fått massage av stora tjejen.
Riskudden har värmt mig hela tiden.

Har förmodligen åkt dit på någon förkylning.
För det rosslar i luftvägarna.
Ska nu försöka få i mig varmt te.
Få se om det lättar något.

Skulle varit på möte i skolan ikväll
men det vart det inget av med.
Gubben fick åka själv, det gick ju bra det också.
Man orkar liksom inte med folk
då man knappt tål sig själv.

Ikväll har vi iallafall lite mildare ute.
-11,4 är det.
Det räcker tycker jag.
Gillar inte kylan.
Min kropp liksom skriker i förtvivlan.

Gillar du vintern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0