Kölden biter sig fast

God morgon ! :)

Jag hoppas Din morgon startat bra för Dig.
Själv har jag precis fått en tid för att komma till läkare idag.
Natten har varit jobbig.

Har kört ett av barnen till idrotten.
Det är ju -18 grader ute
så jag tyckte det var bästa att köra.

Har så svårt att få luft och det värker i hela kroppen.
Förkyld är jag inte på vanligt vis, men något  lär det vara.
Har försökt få i mig lite frukost, men det smakade inget vidare.
Ska fixa en stor balja med kaffe istället :D

Har du klarat dig ifrån förkylningar osv?



Kommentarer
Postat av: Nadja

min medicin. =) Allt bra idag? =)

2010-12-02 @ 08:57:17
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

vad jobbigt. =( Jag har varit förkyld i 2 veckor nu men har varit hos doktorn, det går inte ge medicin förutom host medicin. krya på dig.

2010-12-02 @ 10:43:14
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0