Något bättre

 

Idag känner jag mig för första dagen lite bättre :)
Jag hostar iof nu också, men inte alls lika mycket.
Inatt kunde jag sova ett par timmar
innan jag vaknade i rena hostattacken.
Det kändes skönt :)

Tänk så mycket man kan uppskatta något idag,
som man annars bara tar förgivet.

Att kunna lägga sig i sin säng och sova LIGGANDE!!!
Slippa känna sig ledbruten av konstiga ställningar
man sovit i då man sitter i en soffa.

Annars så har det varit en lugn lördag hittills.
Ska väl försöka fixa lite god sallad ikväll.
Gör sallad som håller 1 hel vecka i kylskåpet.
Men nu har den varit slut under lång tid.
Har inte haft ork att fixa något som tog tid.
Man bör kanske inte heller då man är dålig.
Smitta ner alla i familjen är ju inte så roligt.

Vad som finns på tv ikväll har jag ingen aning om,
det blir en glad eller tråkig
överraskning då man slår på burken.

Annars får man se någon film :)

Något förslag på bra film ????

Kram så länge 
 ♥♥♥





 


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du kommer på någon god mat tills kvällen då!:) Haft en bra dag?:D

Kram<3

2010-12-11 @ 18:33:17
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

whats you adres then? :?



detsamma bibbsan! :D

2010-12-11 @ 18:43:51
URL: http://improveme.se/rieem
Postat av: Amanda Rieem

whats you adres then? :?



detsamma bibbsan! :D

2010-12-11 @ 18:44:01
URL: http://improveme.se/rieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0