Så är fredagen här :)




Jag är ingen vacker syn denna dag :D
Fryser som ett asplöv, ISKALL om händerna,
jag som annars är så fruktansvärt varm av mig.
38.8 i temp och ont hela vägen ner i lungorna då jag hostar.
Vilken jävla fredag rent ut sagt :(
Kroppeländet värker....

Brukar inte febern vara lägst på morgonen??? :o

Ute så snöar det för fullt, ska det sldrig sluta, deträcker med snö!
Idag ska jag försöka få i mig lite god fisksoppa
som jag gjorde igår.
Mat måste man ju göra även då man är sjuk :o
Trots att det finns 3 till under samma tak.

Idag ska jag annars bara ta det väldigt lugnt.
Vila , vila, åter vila, ska nog ta på mig tjocka vantar
så jag tinar upp lite :D Hur har ni det annars?

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Annsofie

Hoppas du snart känner dig bättre. Krya på dig vännen!

2010-12-03 @ 12:02:57
URL: http://AnnsofieD.blogspot.com
Postat av: Fia

Krya på dig underbara mamma! <3

2010-12-03 @ 15:10:04
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0