Tankarna far runt

Har nu varit och inskaffat andra mediciner.
Dem jag tagit har inte hjälpt.
Så nu har jag fått ut penecillin som jag ska ta
med dem jag redan äter, men även slemlösande tab.
Får man hålla tummarna för detta istället.

Har även bytt ut den mobil jag skaffade igår.
De hade ju så små bokstäver och siffror i displejen
att jag knappt såg dem, pust och pina för att bli äldre :D


Nej jag har nu inskaffat en Samsung S-8000.
Ser ut som den ovan.
Blir nog bra då den är färdigladdad :)

Nu ska jag försöka få i mig lite.
Och ta tabletterna:)


Vad gör ni ute i landet då?

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

åh tack så mycket! betyder mycket att du bryr dig! :)<3

ne det var inget speciellt i skolan precis, det är bara typ att jag pressar mig själv lixom. Samtidigt som jag vill kunna träna så ofta jag kan så måste jag lixom vila, och jag fixar inte den kombinationen riktigt. Sedan är det mycket prov och så nu med..

vad har du gjort idag ? :)

hoppas du får en super bra kväll!

kramar!

2010-12-08 @ 20:01:13
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0