Tänker på Dig



Idag har vi -22 grader ute.
BURR !!!!!

Igår fick jag veta att en underbar vän var dålig,
och hon fick lov att uppsöka sjukhus.
Hon vart kvar där.



När en person man tycker enormt mycket om hamnar
under sjukhusets tak så berörs man stakt.
Samtidigt tycker jag att det är bra hon vart kvar
över natten iallafall, så de får veta vad som inte är bra.
Men man känner ändå väldigt starkt.

Har inte sovit så mycket inatt, så jag är grymt trött idag.
Får ta en balja med kaffe nu så jag vaknar ordentligt:)
En hel del att göra idag.

Hur kallt har du idag? :O

Kram på Dig som läser// Bibbi


Kommentarer
Postat av: Annsofie

Hej gumman det var länge sen!!!!!

Är det M som har åkt in?????

Håller alla tummar och tår för att det går vägen i så fall. Kram kram Annsofie D

2010-12-01 @ 14:52:42
Postat av: Bibbi

Svar till Annsofie:

Jo så är det.

Är du den som fanns där tidigare?

Skriver här eftersom du inte

angivit någon bloggadress.



Kram

2010-12-01 @ 17:34:03
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0