1 Advent



Lånat en vacker bild denna kväll från nätet.

Ja idag är det då 1:a Advent.
Känns märkligt att året snart är gånget.


 


Till lunch åt vi detta :)

Sedan har vi varit i Avesta och tagit ut min vinst :)
Vann ju i deras tidning 500 kronor på Colorama.

Tog lotter idag också eftersom det var julskyltning.
Vann en fin smörgåstårta då.



Sedan köpte jag 2 bingolotter.
Då vann jag på dem :)

Ja idag har det varit en konstig dag :D
Brukar aldrig ha tur i spel av olika slag.
Så denna dag kommer jag att minnas.

Vad har du gjort idag??

Kram så länge♥


Kommentarer
Postat av: My

det är bra med mig, klart jag kan följa din blogg :)

2010-11-28 @ 22:15:35
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0