Bara 5 veckor kvar snart



Så har vi startat upp vecka 47.
5 veckor kvar sedan på detta året.
Va dagarna går fort :o

Ja ja, idag är det grått igen.
Önskar att solen iallafall kunde skina
så vart ju det hela mycket trevligare.

På gatan där jag bor så är det 2 stycken som nu säljer
sina hus och flyttar.
Det ena tror jag redan är sålt.
Förändringar sker i våra liv.
Ibland stora förändringar.

Annars idag så funderar jag på att baka lite.
Men att fundera eller göra är 2 helt olika saker :D
Men man borde ju iallafall.

Ska även baka lite till en gammal granne
som är 97 år fyllda,
går snart in på sitt 98:de.
Så det är nog dags att trampa igång gamla maskin :)

Men först ska jag kanske krypa ur den varma
goa morgonrocken för att få på mig annat :D
Och ta en stor mugg kaffe och en smörgås.
Magen kurrar:D

Kram på Dig så länge


Kommentarer
Postat av: Nadja

Nä det är värre än igår sj? =( kram

2010-11-22 @ 09:19:31
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0