Tisdag



Så har jag varit på bassängträning även denna tisdagsmorgon.
Det kändes skönt att komma i 34 gradigt
varmt vatten då det är kyligt ute.
Vad händer denna dag då?
Jag ska nu handla saker till min mamma, som behöver hjälpen.

Har ju lovat att baka och fixa mat som hon kan äta under adventerna.
Bla hemgjorda köttbullar förstås :D
Men jag återkommer unden dagen då det blir pausar :)
Måste ju ha ett par baljor kaffe under dagen också :D :D

Gör Du maten från grunden eller köper du färdigt?
Berätta !


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Härligt att höra :) jo då de är bara bra här ;)



Visst de kan vi göra ;)

2010-11-23 @ 10:42:48
URL: http://jsprojects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0