Torsdag


Jaha :) Så är det åter torsdag.
Veckorna går så fort tycker jag.

Pratade med min mamma idag som hade problem.
Äldre vågar sig inte ut då det är halt och snöigt.
Så jag fick hjälpa henne med hennes ärenden.
Räkningar är ju viktiga att fixa i rätt tid :)

Hon har flyttat till en riktigt fin 2 rumslägenhet:)
Jag har stått i kö många år för en servicelägenhet till henne.
Och då det som mest behövdes så vart det en tom.
Så nu slipper hon fundera över snöskottning
att halka iväg till postlådan, få in ved för att elda i spisen osv.
Ibland måste vissa saker hända i livet innan man byter bostad.
Tyvärr ... Men det finns säkert en mening med det också.

Men hon trivs så otroligt bra, vilket känns skönt
för då mår även jag bättre.
Man vill ju att ens föräldrar ska må bra,
liksom man vill att sina barn ska göra.

Då jag var ute så tog jag kort på vårt vackra snötäcke.
Titta och njut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0