Vem är Bibbi?




Hej där bloggläsare!
Jag heter Bibbi är 47 år gammal och boende
i Västmanland sedan 1991.

Jag är gift och har 2 tonårstjejer.
Mina dagar tillbringar jag med att fixa i hemmet,
skriva här på datorn om vad som finns i mitt huvud.
Älskar att se filmer, handarbeten då kroppen vill.
Prata med vänner från hela vårt avlånga land här via datorn.

Sedan 2004 är jag Gbp opererad.
Den bbiten tar upp en hel del av mitt liv.
Så till vida att jag är mer intresserad av olika sorters mat
som då skall passa min mage.

Jag gick under 2 år ner 52 kg.
Att vara opad på detta viset är för livet.
man måste tänka varje dag på intaget av föda.

Så det blir även en del skrivet
om mina måltider och en hel del bilder :)

Välkommen! Och kommentera mig gärna :D

// Kram Bibbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0