Bilder från helgen som varit :)

 
Min underbara tjej ♥

 
Min underbara tjej ♥

Japp jag har 2 underbara tjejer :) Är så enormt glad att jag har dem.
Älskar er mest av allt ♥♥

Mamma var här ett par dagar i påsk...
Är så glad att hon orkade komma överhuvudtaget.


Mor och dotter på altanen för lite mat på långfredagskvällen


Kräftpaj intogs på stjärtorsdagens kväll :) Smakade enormt gott som vanligt ;)


Långfredagens lunch :)


Långfredagens middag :)
Grillade ytterfilé med strips och god sallad , mager sås.

Mamma äter så sällan grillat, så nu vart det sådant som hon tyckte om :D
Trevlig helg hade vi trots hosta och förkylningar :D

Kommentarer
Postat av: Mådde

lunchen; var de din talrik?

menar du att du fick i dej allt detta?????

2011-04-26 @ 21:35:51
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

ÅhÅ de var Birgers portion då förstår jag

2011-04-27 @ 11:50:51
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: dennis

Fia<3<3<3<3 saknar dina kramar och pussar och din familj:):)<3<3 det gör säkert du med?:)hoppas jag. förlåt för allt bråk och Bibbi förlåt för vi ljög men det var fia som ville det så fråga hon varför. aja ses väl aldrig:(:(:(:( du finns i mitt hjärta:):) jämt och ska inte ha nån annan vill bara ha dig Fia strömberg:):)<3<3<3<3<3<3 så finns när du vill bli tsm:) men det får du ju inte så:( herrå som sakt du finns i mitt hjärta och gråter hela tiden:(:(:( för jag saknar dig men det gör vä inte du.<3

2012-06-17 @ 11:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0