Bra onsdag :)

Så tittar solen fram :) Man blir så glad ...

Åkte norr ut idag, behövde inhandla vissa saker
som inte går att köpa i vår lilla stad.
Det är många saker man inte finner här
Inte undligt att tjejer och killar i tonåren och uppåt
anser de inget kan inhandla här. Drar till andra städer..
Även jag måste ju göra det... hm

Sen säger stadens affärsinnehavare ofta....
OM vi som bor här handlade här och INTE på annan ort
så skulle handeln fungera mycket bättre.

Men då anser man ju att affärer måste få komma in här också.
Som det är nu så försvinner ju allt fler,
BARA pizzerior blir kvar...vi har hela 9 stycken på vår lilla ort,
på ca 11-12 000 inv

Ja ja, plocka in lite mer affärer så kanske alla har
någonstans att handla  
Kan vara en bra idé att starta med tycker jag.
Men vad jag hörde tidigare så släpptes inte andra in,
för då skulle de lokala slås ut, ja inte undligt att allt blir mindre. 

Nog om detta.... Nu ska middagen intas :)
 
Bild kommer förstås :)
Om datorn fortfarande vill vara på min sida 



Kommentarer
Postat av: Mådde

Gräset är grönare på andra sidan .....

västeråsarna åker till Tuna park och dom i Eskilstuna åker till Erikslund...smart

2011-04-28 @ 00:20:08
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0