Fredag innan Valborg :)



God morgon du vackra !

Idag suckar jag väldigt djupt :(
Vaknar dyngförkyld, med en svullen hals
värk i höger öra och med en näsa som inte
går att andas igenom, slemi lungorna
som man känner bara åker upp o ner :(
såå trött på all denna skit !!!!

Så idag blir det mestadels sängen,
piller och varmt att dricka som gäller.
Får slå på tv´n och se lite kungligt bröllop.

Imorgon är det Valborgsmässoafton också.
Orkar inte änns tänka dit idag.
Får bli sängen även imorgon om jag känner 
mig som jag gör nu.

Vad ska du göra idag då?
Solen skiner och himlen är blå,
underbart för den som är ok :)

Stora kramen fast på avstånd  ;)


Kommentarer
Postat av: gertie

Många som är förkylda nu. Krya på dig. Kram

2011-04-29 @ 12:05:19
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Fy kära du, de verkar hålla i sig länge

Jag får med vara inne iallafall 2 dagar till

kram krya på dig

2011-04-29 @ 15:50:10
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0