God morgon! :)

 God morgon sötaste!

Ännu en blåsig morgon :(
Huvudet värker och jag har sovit skitdåligt
pga att det blåser storm fan i mig.
Men det är fredag :)

 
Har kört gubben till jobbet tidigt imorse.
Själv ska jag på bassängträning 8.30.

 I sängarna ligger mina 2 tjejer kvar.
Båda är dyngförkylda och har halsont, hostar grymt.

Efter träningen ska jag åka till Avesta
och handla på Ica Kvantum.
Gillade den nyöppnade affären väldigt mycket.

Igår vart det både havrekakor och kubb bakade.
Familjen sa att kubben smakade väldigt bra, själv vet jag inte
då jag inte äter kubb.

Till mat igårkväll vart det hemgjord Kasslerfrestelse,
smakade riktigt bra tycker jag.

Men nu mot dagens sysslor ...
Sker hos dig denna fredag ? Bestämt dig för något trevligt?

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Blåser är då en underdrift kan jag tycka :p Blir en mindre sandstorm! ^^ Blir nog en tur på stan :)

2011-04-08 @ 19:34:12
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack :)<3

2011-04-09 @ 13:59:52
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0